A amizade

A amizade pódese definir como o afecto persoal puro e desinteresado que nace e se fortalece entre dúas ou máis persoas. É un dos apoios máis importantes que podemos ter nas nosas vidas, os amigos son a familia que escollemos e os nosos compañeiros de vida. Fomentamos a amizade comportándonos ben coas persoas, mostrandolles axuda e compartindo alegrías e tristezas. Iván e Dani son grandes amigos. Le e colorea a súa historia.

Crucifixión Blanca de Marc Chagall

En la entrevista a la revista jesuita italiana La Civiltà Cattolica, el Papa Francisco se refirió a su gusto artístico y en concreto hablo de la pintura de Marc Chagall, un pintor judío originario de Rusia nacido en 1887 y fallecido en 1985. En concreto su obra Crucifixión Blanca es la preferida del Papa.
Para el padre John Pawlikowski, director del programa de estudios sobre religiones judía y católica en la Catholic Theological Union de Chicago, el afecto del Santo Padre por esta pintura puede explicar sin duda su amistad y sensibilidad con la religión judía. También recordó por ejemplo cómo le impactó al Papa la bomba que explotó en 1994 en el centro judío de la capital Argentina.